Stichting Steun Zimbabwe

Amos Sibanda

Amos Sibanda is een van de leerlingen die een studiebeurs krijgt van Stichting Steun Zimbabwe. Hij studeert Economie op de lerarenopleiding. Amos komt uit een grote familie die leeft van de opbrengsten van een klein stukje grond. Dit stukje grond levert niet genoeg inkomsten op om de studie van Amos te betalen. Extra inkomsten, waarmee de studie van Amos betaald zou kunnen worden, zijn er niet. Daarom ondersteunt Stichting Steun Zimbabwe hem met een studiebeurs.

Als Amos straks zelf les gaat geven kan hij niet alleen zijn familie onderhouden, maar ook een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het land.

Door uw gift aan Stichting Steun Zimbabwe ondersteunt u Amos en vele andere leerlingen en studenten.